מיתוג עסקים באמצעות שילוט דיגיטלי

שילוט דיגיטלי – מסכים אלקטרוניים מסוגים שונים – יכול לשפר מאו את הנראות של העסק שלכם, לחשוף אותו ליצור לו תדמית ואפילו לחולל מכירות ישירות מהפרסום. הנה כך

בישראל רואים אותם יותר ויותר, בהרבה מאוד נקודות: מסכי לד ומסכי טלוויזיה וצגים שונים, שמשמשים להעברת תוכן ולפרסום.

המסכים הללו נמצאים בנקודות מכירה, בסניפי דואר, בבנייני משרדים ובמעליות, והיות והם יעילים, הם מקובלים היום כחלק ממסגרת של בניית אסטרטגיה עסקית למטרות שונות.

מיתוג תלוי מיקום

מקובל ששילוט חוצות מאפשר בניית מותג טובה, לרוב בזכות הגודל שלו והעוצמה שבנראות הרבה שלו. שילוט דיגיטלי מואר, כמו זה שרואים בצמתים רבים בארץ, יכול לסייע בכך, אבל ברוב המקרים משתמשים בו להעברת מסרים אחרים, מיידיים יותר (מבצעי מכירות, למשל, אירועי תרבות וכד'; מדובר בפרסום יעיל בשעות החשכה).

מסכים דיגיטליים יכולים לשמש למיתוג עסק, ולשיפור התדמית שלו, בעיקר בתלות במקום בו הוא מפרסם ובהתאמה לסוג העסק:

עסק – חברה או מותג – שרוצה ליצור לעצמו תדמית גבוהה, צריך לכוון את הפרסום למסכים שנמצאים במקומות יוקרתיים, ולוודא שהפרסום מופיע סביב מידע או תוכן 'גבוה'.

אם עסק רוצה לייצר תדמית של עסק שמוכר מוצרים במחירים נוחים או מציע הזדמנויות שונות, כגון מבצעים או מוצרים זולים הרי שפרסום בסניפי דואר – מקומות יחסית המוניים – מתאים לו.

מצד שני, עסק למכירת דירות יוקרה או מכוניות יוקרה, יפנה ברוב המקרים קודם כל לפרסום במעלית או בלובי של מלון גדול או בניין משרדים מבוקש ונוצץ בתל אביב.

שימו לב: שני סוגי המיתוג – היוקרתי והמוביל מול הבסיסי או העממי – הם מיתוגים לגיטימיים ונכונים, כל עוד הם משרתים את סוג העסק ומתאימים לו.

שיווק ממוקד באמצעות שילוט דיגיטלי

לכאורה, כאן פחות מדובר על מיתוג, ויותר על מכירות, אבל לא רק:

חשבו למשל על המסכים הדיגיטליים בסניפי דואר וסוכנויות דואר, שמציעים גאדג'טים פשוטים וזולים או סלולריים במחירים עממיים.

לכאורה מדובר בעידוד קניה ישירה, נקודתית ואימפולסיבית. זה נכון, אבל יש כאן דבר נוסף.

באמצעות המסכים הדיגיטליים ומה שהם מפרסמים, בונה לעצמה סוכנות הדואר (או קצביה, לצורך העניין) תדמית של מקום שבו אפשר להשיג מוצרים מסוימים מסוגים שונים.

בפעם הבאה שנחשוב על ניירות למדפסת או על סלולרי פשוט, נזכור שאפשר לקנות אותם גם בדואר. אם יהיו חסרים לנו פתאום  תבלינים או מוצרים משלימים למנגל, נזכור שגם בקצביה ליד הבית מוכרים אותם, וכך בנו לעצמם מקומות אלה תדמית של מקומות "שיש בהם מה שצריך (למטרה מסוימת)".

קבלו הצעת מחיר לשילוט דיגיטלי

יצירת קשר

  • fit1tv1@gmail.com
  • 4936*
  • חפץ חיים 10, תל אביב

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אתר זה נבנה ע"י NonstopMedia פרסום במסכים © 2018